Profesní diagnostika
Všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Mgr. Zuzana Zlámalová
IČ: 74616579
Sídlo podnikání: Havlíčkova 630, 763 02 Zlín
(dále jen „poskytovatel“)
Kontaktní údaje:
Email: info@psykreativne.cz
Telefon: 739 313 798
Webová stránka: https://psykreativne.cz
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti poskytovatele služeb uvedených na internetovém portálu https://psykreativne.cz (dále jen „služby“) a fyzické osoby, která smlouvu o poskytování služeb uzavírá mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel (dále jen: „uživatel“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https://psykreativne.cz nebo v provozovně poskytovatele.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1) Právní vztah mezi poskytovatelem a uživatelem může vzniknout i prostřednictvím komunikačních prostředků, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředky komunikace na dálku“). Pokud není uvedeno jinak, vztahují se tyto obchodní podmínky i na právní vztahy uzavřené jinak než prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (kupř. právní vztah uzavřený v provozovně).
2) Definice pojmů:
- a) Poskytovatel: Zuzana Zlámalová, IČ: 74616579, sídlo podnikání: Havlíčkova 630, Zlín, PSČ 763 02. Poskytovatel poskytuje pro uživatele služby, kterými se pro účely těchto obchodních podmínek rozumějí:
poradenství poskytované v oblasti profesní diagnostiky dospělým a mládeži od 15 let (dále jen „služby“);
poradenství poskytované v oblasti profesní diagnostiky on-line prostřednictvím Skype nebo Zoom dospělým a mládeži od 15 let (dále jen „služby na dálku“)
- b) Uživatel: Fyzická osoba (zákonný zástupce mladistvého), která využívá služby poskytovatele. Uživatelem se rozumí neregistrovaný uživatel nebo registrovaný uživatel. Registrace není povinná pro prohlížení veřejně dostupných informací na internetovém portálu https://psykreativne.cz. Uživatel užívá služby poskytované poskytovatelem na základě smluvního vztahu a těchto obchodních podmínek. Až na výjimky (služby, jejichž podstata registraci nevyžaduje) je pro účely využití služeb nutná registrace.
3) Obsah internetového portálu https://psykreativne.cz (dále jen „internetový portál“) je tvořen obsahem poskytovatele i třetích osob.
- UZAVŘENÍ SMLOUVY, OBJEDNÁVKA SLUŽEB
1) Smlouva mezi uživatelem a poskytovatelem je uzavřena:
- a) okamžikem doručení přijetí objednávky ze strany poskytovatele. Přijetí objednávky bude zasláno na e-mailovou adresu uživatele uvedenou v objednávkovém formuláři, nebo z e-mailové adresy, ze které byla provedena objednávka.
- b) pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem zaplacení zálohy za poskytnutí služby nebo zaplacením celé ceny služby nebo poskytnutím služby (podle toho, co nastane dříve.
2) Nedílnou součástí smlouvy mezi uživatelem a poskytovatelem jsou tyto obchodní podmínky uveřejněné na internetovém portálu https://psykreativne.cz
3) Uživatel je povinen se před započetím užívání služeb seznámit s obchodními podmínkami a vyjádřit s nimi souhlas. To se děje buď konkludentně v rámci rezervace/registrace/uzavření smlouvy/vyplnění a potvrzení objednávky.
Pokud uživatel nerozumí některému ustanovení v těchto obchodních podmínkách, může poskytovatele kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu, který mu poskytne veškeré potřebné informace.
4) Neregistrovanému uživateli poskytuje poskytovatel základní služby – tedy bezúplatně a bez jakékoliv objednávky – možnost přístupu k volně přístupnému obsahu internetového portálu https://psykreativne.cz
5) Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání právního vztahu. Náklady vzniklé uživateli při použití prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení apod.) si hradí uživatel sám.
- CENA SLUŽEB, PLATEBNÍ PODMÍNKY
POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
1) Cena za poskytování služeb nebo služeb na dálku uživateli za úplatu je stanovena dle rozsahu služby, kterou uživatel žádá. Ceny služeb včetně veškerých poplatků jsou uvedeny na webovém rozhraní (na internetovém portálu https://psykreativne.cz), případně budou sděleny uživateli v dostatečném předstihu před podáním závazné objednávky. Služby nejsou hrazeny zdravotní pojišťovnou.
2) Platba za poskytnuté služby je možná v hotovosti nebo bankovním převodem.
3) Cena je splatná v plné výši nejpozději v den poskytnutí služby nebo služby na dálku (při platbě v hotovosti). V případě úhrady bankovním převodem musí být konečná částka za službu nebo službu na dálku připsána na účet poskytovatele nejpozději 2 dny před plánovaným poskytnutím služby nebo služby na dálku. Provozovatel je oprávněn požádat o uhrazení celé ceny služby před jejím poskytnutím.
4) Při rezervaci termínu služby či služby na dálku může poskytovatel požadovat rezervační zálohu ve výši 50 % z celkové částky za poskytnutou službu (dále jen „záloha“).
5) Tím se tento termín stává závazným pro obě strany. Záloha slouží k pokrytí nutných personálních výdajů spojených s přípravou služby a je nevratná. V případě, že není možné uhradit zálohu v den objednání, lze termín poskytnutí služby rezervovat pouze po dobu jednoho týdne.
Pokud poskytovatel neobdrží od uživatele ani po uplynutí jednoho týdne od provedení rezervace zálohu (v hotovosti, připsáním na účet), termín služby se zruší.
6) Při poskytnutí služby nebo služby na dálku se záloha započítává na plnění za službu (od konečné ceny služby bude odečtena uhrazená záloha).
7) Pokud služba neproběhne z důvodů na straně uživatele (zejména, že se nedostaví do provozovny k poskytnutí služby v den, kdy má rezervovaný termín pro službu), souhlasí uživatel s tím, že mu místo služby (v provozovně) budou poskytnuty služby na dálku.
8) Změna termínu služeb – v případě závažných důvodů lze po dohodě s poskytovatelem služby termín poskytnutí služeb změnit. Výše poplatku za tuto změnu závisí na včasnosti oznámení této změny poskytovateli:
15 a více dní před rezervovaným termínem: | bez poplatku |
7 – 14 dní před rezervovaným termínem: | bez poplatku |
méně než 7 dní před rezervovaným termínem: | bez poplatku |
Méně než 24 hodin před rezervovaným termínem: | Kč 700 |
Poplatek je odečten ze zálohy. Zbývající část zálohy bude započtena na plnění za službu.
Pokud rezervační záloha není součástí rezervace služby, pak je poplatek za změnu termínu splatný v hotovosti v plné výši nejpozději v den poskytnutí služby. V případě úhrady bankovním převodem musí být konečná částka za změnu termínu služeb připsána na účet poskytovatele nejpozději 2 dny před plánovaným poskytnutím služby nebo služby na dálku. Provozovatel je oprávněn požádat o uhrazení celé ceny za změnu termínu služeb před jejím poskytnutím.
9) Pokud byla služba nebo služba na dálku již splněna (provedena), uživatel nemá právo požadovat po poskytovateli platbu za služby zpět. V případě uzavření smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku platí ustanovení čl. 6 těchto obchodních podmínek. V případě vadného poskytnutí služby pak ustanovení čl. 7 těchto obchodních podmínek.
10) Pokud v případě žádosti uživatele nebo z důvodů na straně uživatele dojde ke změně dohodnutého rozsahu poskytovaných služeb, bude změněna i cena poskytovaných služeb, například, pokud se zjistí, že další služby již nejsou potřebné. Tento bod platí v situacích, kdy plnění služby ještě nebylo započato.
- PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE
1) Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že:
- a) pro používání on-line služeb platí stejná právní, morální a etická pravidla jako při jakékoliv jiné formě veřejného používání informací,
- b) obsah služeb je průběžně upravovaný podle úvahy poskytovatele, který může kdykoliv bez předchozího souhlasu uživatele měnit, odstranit či jinak upravit jejich obsah nebo je zcela přestat poskytovat.
- c) porušení obchodních podmínek uživatelem opravňuje poskytovatele k okamžitému přerušení a/nebo úplnému zastavení poskytování služeb.
2) Uživatel se zavazuje uvést při registraci pravdivé, úplné a přesné údaje a písemně oznámit poskytovateli veškeré změny svých poskytnutých identifikačních údajů. V případě porušení této povinnosti se za rozhodné považují údaje uvedené při registraci a uživatel odpovídá poskytovateli za škodu vzniklou porušením této povinnosti.
- PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE
1) Poskytovatel poskytuje uživateli možnost za úplatu využívat služby v souladu s těmito obchodními podmínkami, přičemž poskytovatel má výhradní právo k jakémukoliv zásahu úpravy nabízených služeb a/nebo těchto obchodních podmínek.
2) Změny poskytování služeb a obchodních podmínek a datum účinnosti aktuálního znění obchodních podmínek budou uživateli oznamovány elektronicky jejich zveřejněním na internetových portálech poskytovatele anebo prostřednictvím e-mailové zprávy doručené na poskytovateli známou elektronickou adresu uživatele. Pokud uživatel nejpozději do 14 dnů ode dne zveřejnění oznámení o změnách uvedených výše výslovně písemně nevyjádří svůj nesouhlas s těmito změnami, považují se změny za uživatelem odsouhlasené a jsou vůči němu účinné dnem účinnosti změny.
- ZVLÁŠTNÍ PRÁVA UŽIVATELE JAKO SPOTŘEBITELE
1) Spotřebitel má dle ustanovení § 1820 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) především právo:
– právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku
– právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách a na webovém rozhraní).
Od smlouvy může spotřebitel odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Oznámení o odstoupení od smlouvy se zasílá na doručovací adresu nebo e-mail poskytovatele. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář. Přijetí oznámení poskytovatel uživateli potvrdí.
Odstoupení od smlouvy není potřeba nijak zdůvodňovat.
2) Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.
3) V případě odstoupení od smlouvy má poskytovatel spotřebiteli povinnost vrátit peněžní prostředky, které od uživatele na základě smlouvy přijal. Peníze poskytovatel vrátí do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým byly peněžní prostředky přijaty nebo jiným dohodnutým způsobem.
4) V souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku v případě smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku nelze od této smlouvy odstoupit v případě, že služba byla poskytnuta (i když třeba jen částečně) se souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a před uzavřením smlouvy poskytovatel spotřebiteli sdělil, že v takovém případě nemá spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
5) Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v následujících případech:
– službu z objektivních příčin není možné za původních podmínek poskytnout;
– plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním;
– v případech podstatného porušení těchto obchodních podmínek uživatelem.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, bude poskytovatel uživatele o odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je účinné okamžikem, kdy je doručeno.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
1) Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti poskytovatele za vady se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména tedy příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
2) Práva z vadného plnění se uplatňují u poskytovatele písemně na e-mailové adrese info@psykreativne.cz uvedené na https://psykreativne.cz. Vždy je třeba řádně specifikovat smluvní vztah. Poskytovatel rozhodne o reklamaci bezodkladně, ve složitých případech do 10 pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne řádného uplatnění reklamace.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1) Zásady ochrany a zpracování osobních údajů jsou upraveny zde.
- ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ
1) Právní vztah mezi poskytovatelem a uživatelem se řídí českým právem, zejména občanským zákoníkem. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
2) Poskytovatel upozorňuje uživatele, že informace na internetovém portále https://psykreativne.cz mohou být zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Poskytovatel může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit služby popsané na internetovém portálu https://psykreativne.cz
3) Obchodní podmínky pozbývají účinnosti v den účinnosti novějších obchodních podmínek. Aktuální verze obchodních podmínek je dostupná nepřetržitě na internetovém portálu https://psykreativne.cz, v tištěné podobě je k dispozici v sídle poskytovatele. Starší verze obchodních podmínek jsou archivovány a mohou být na vyžádání poskytnuty e-mailem.
4) Veškeré spory vyplývající z právního vztahu mezi poskytovatelem a uživatelem budou primárně řešeny smírně. V případě soudních sporů bude místně a věcně příslušný soud v České republice.
5) Alternativní řešení sporů:
- a) Alternativním řešením sporů je postup, jehož cílem je dosáhnout smírného vyřešení sporu mezi jeho stranami, tj. mezi poskytovatelem a uživatelem, který vystupuje jako spotřebitel. Orgánem alternativního řešení sporů je Česká obchodní inspekce. Spotřebitel se může o podmínkách a platformě alternativního řešení sporů informovat na následující webové adrese: https://www.coi.cz/
- b) V případě, že dojde mezi poskytovatelem a uživatelem-spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu prostřednictvím podatelny České obchodní inspekce.
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- c) Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje poskytovatel prostřednictvím e-mailové adresy: https://psykreativne.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle poskytovatel uživateli na jeho e-mail, z něhož stížnost obdržel; dozor v oblasti ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů České republiky, Pplk. Sochora 727/27, Praha, PSČ 170 00, Česká republika; dozor nad dodržování zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.
6) Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 08.09.2024.